Podobnie jak Zara, szwdzka marka H&M zaczęła promować pierwszą kolekcję dla domu. Od 19 lutego będzie dostępna w krajach gdzie jest sprzedaż on – line (Szwecja, Niemcy, Holandia, Dania, Austria, Norwegia) .W skład kolekcji wchodzą cztery linie produktów:

młodość – kolory neonowe, mocne, wyraziste, paski i grafiki autorstwa Liselotte Watkins,


natura – tu znajdziemy spokojny beż i elementy eko,

design – dominuje czerń i biel, cyfry, litery, grafika,

klasyczna to przede wszystkim motywy marynistyczne, granat.

KONCEPCJA: dobra jakość za dobrą cenę.

COLOR: od naturalnych po kolory neonowe, granat czerwień i połączenie bieli z czernią.

TKANINA: len, bawełna, mieszanka bawełny z wiskozą i bawełna organiczna.

Głowna ideą jest prostota i łatwość zakupów oraz chęć pokazania, że nie trzeba wielkich nakładów finansowych, żeby odmienić wnętrze swojego mieszkania.
Zdjęcia promocyjne, które się ukazały przed otwarciem są obiecujące. Mam nadzieję, że za fajnym designem pójdzie jakość. Szkoda, że my jeszcze musimy na to poczekać ponieważ i pod względem wzornictwa i ceny może być konkurencją dla Ikei.

Zdjęcia pochodzą z; www.hm.com/se, http://www.designspongeonline.com/